1 Aralık 2015 Salı

GOLDEN ROSE VELVET MATTE RUJLARIM ( 01,02,05,12,16,25,28,29 )


Selam ! 
 Golden Rose Velvet Matte rujlarını sevmeyen yok sanırım ❤ 
Bunun için bugün bu yazıyı hazırlamak istedim :) 
Hadi gelin bendeki Golden Rose Velvet Matte rujlarına bir bakalım ❤ 


Golden Rose Velvet Matte 01: Şeftali tonlarında nude ruj ve sürümü çok kolay . Her türlü makyaja yakışacağından şüpheniz olmasın :) Kalıcılığı da oldukça başarılı. Bu seri içinde en sevdiklerimden ❤

01 numara

Golden Rose Velvet Matte 02: Soğuk tonlu bir pembe , sade bir göz makyajıyla harika uyum sağlıyor.  Sürümü çok kolay. Kalıcılığı iyi.

02 numara

Golden Rose Velvet Matte 05: Somon ve turuncu rengi karışımı bir ruj. Çok canlı bir renk ve özellikle yaz mevsimine çok yakıştığını düşünüyorum. Sürümü çok kolay. Kalıcılığı oldukça başarılı.

05 numara

Golden Rose Velvet Matte 12: Sıcak tonlu bir pembe. Sıcak tonlu makyajlarla inanılmaz uyum sağlıyor ayrıca yalnızca eyelinerla da mükemmel uyumlu ! Sürümü çok kolay. Kalıcılığı oldukça başarılı.

12 numara

Golden Rose Velvet Matte 16: Kahve tonlarında ruj sevenlerin mutlaka edinmesi gereken bir ruj. Kahve  ve bronze makyajlara nasıl yakışıyor anlatamam. Sürümü çok kolay. Kalıcılığı da oldukça başarılı.

16 numara

Golden Rose Velvet Matte 25: İçerisinde kremitlik barındıran kırmızı ruj. Çok canlı bir renk. Sürümü çok kolay. Kalıcılığı iyi. Ayrıca bir not: Mac Chili ile gerçekten çok benziyor ❤

25 numara

Golden Rose Velvet Matte 28: Çok canlı koyu bir mor ruj ve çok dikkat çekici bir renge sahip. Yalnızca eyeliner ile mükemmel uyum sağlıyor. Ben gerçekten çok sevdim ! Sürümü çok kolay ve kalıcılığı oldukça başarılı❤ 

28 numara

Golden Rose Velvet Matte 29: Serinin bence en kötü ruju olabilir. Sürümü , opaklığı ve kalıcılığı berbat. Ayrıca çizgilere de doluyor. Kat kat sürmeme rağmen istediğim renk ortaya çıkmadı. Bu rengi aldığım için çok pişman oldum. Bu seriye kesinlikle yakışmayan bir ruj. Asla göründüğü gibi değil. 

29 numara



Fiyatları mağazalara göre değişiyor.

 Umarım keyifle okumuşsunuzdur. Başka bir yazıda görüşmek üzere. Hoşcakalın ❤

2 yorum:

  1. Cok guzel olmus swatchler. Ben de 2, 12, 14, 16 ve 22"no larini kullaniyorum. Bu arada mor olan cok guzelmis onu da alacagim. Sizi takipteyim ben de beklerim :)
    Www.evriminblogu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Bende de 02,16 ve 20 var ama hala almak istediğim bir sürü renk var.Çok güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil