11 Mayıs 2015 Pazartesi

PASTEL DAY LONG LİPCOLOR KİSSPROOF 15 / KALICI RUJ




Herkese yeniden merhaba :) bugün sizlere çok çok beğendiğim pastel kissproof ruj 15 numarasından bahsedeceğim. O kadar çok aradım ki bu ruju bulamayacağımı düşünmeye başlamıştım artık :/ ama sabreden derviş muradına erermiş ki sonunda buldum :)




Fırçası sayesinde uygulaması inanılmaz kolay bir ruj kaleme gerek bile yok. Soğuk tonlu bu ruj uzun süreli bir kalıcılık vaadediyor tabi bir şeyler yiyip içtiğinizde bu kalıcılık hoopp yok oluyor :) onun haricinde gerçekten kalıcı.




Bu fotoğrafta uygulanmış halini görüyorsunuz. Alttaki iki fotograf ışıktaki hali.
 Pembe ve kahverengi karışımı bir renk. Bence inanılmaz güzel , resmen aşk yaşıyoruz :)
Ben çok beğeniyorum şu sıralar en fazla kullandığım ruj. Ve sarışınlara ayrı bi güzel olacağını düşünüyorum:) Fiyatı 20 lira. Ve kolay bulunmuyor :(

Umarım beğenmişsinizdir. Kullananlar varsa aşağıya yorumlarınızı bekliyorum. Başka bir yazıda görüşmek üzere :)

Posted via Blogaway

2 yorum:

  1. Çok yakışmış güle güle kullan ♥ Bu seriyi ben de deneyeceğim ama elimde çok ruj var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ ol kuzum :) ahh ruj hastalığımız yok mu :) dene dene cidden çok güzell :)

      Sil