20 Nisan 2015 Pazartesi

Batiste kuru şampuan vs elidor kuru şampuan



Herkese merhabaa :) Bugün kuru şampuanlardan bahsedeceğim. Kuru şampuan özellikle benim gibi yağlı saçlara sahip olanlar için mükemmel bir ürün. Açıkçası ben, kuru şampuanlar yokken ne yapıyordum diye düşünmüyor değilim :) Şimdi gelelim hangi kuru şampuanları kullandığıma , ben ilk olarak elidorun kuru şampuanını kullandım ve yeterince memnun kalamadım. Pudrası az geldi ve bana göre saçı tam anlamıyla yağdan arındırmıyor o kötü görüntü gitmiyor. Ve kokusu beni inanılmaz rahatsız ediyor. Çok keskin :/ O yüzden malesef elidor benden puan alamadı.



İkinci olarak batiste kuru şampuanı kullandım. Ve böyle bir şey yok inanılmaz memnun kaldım. Mükemmel bir ürün. Çok fazla pudra barındırdığı için saçta kötü görüntü bırakmıyor. Yağlı görünüm tam anlamıyla ortadan kalkıyor ki benim saçım çok yağlıdır. Gerçekten herkese tavsiye ederim. Kötü görünümdeyken sınavlarımdan dolayı 2 gün kullanmak zorunda kaldım ve kesinlikle saçlarım tertemiz görünüyordu. Batiste kuru şampuanı sephoralarda ve watsonslarda bulabilirsiniz. Fiyatı yaklaşık 29 lira ve bir çok çeşidi var ben bunu tercih ettim saçlarım koyu olduğu için. Ve kokusu da çok hoş asla rahatsız etmiyor. Umarım bu yazı hoşunuza gitmiştir :) Tekrar görüşmek üzere :)

3 yorum:

  1. Elidoru ben de hiç sevememiştim. Herkes batiste'i öneriyor ben de deneyeceğim sanırım :)
    Sizi takipteyim benim bloguma da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Evet canım kesinlikle denemelisin bence :) geldim bile :) :*

    YanıtlaSil
  3. Peki kuru şampuan sacinizda dökülme yaptimi

    YanıtlaSil