16 Ocak 2016 Cumartesi

NYC SHOW TİME LASH & BROW CLEAR MASCARA | NYC ŞEFFAF KAŞ MASKARASI


Selam !
Bugün sizlere NYC şeffaf kaş maskarasından bahsedeceğim.
 Umarım hoşunuza gider.
 Keyifli okumalar :)


Fırçası Essence ve WTW ' a göre daha yumuşak yapıda ve kılları daha seyrek. Bu benim inanılmaz hoşuma gitti çünkü kaşıma kesinlikle zarar vermiyor ve kaşlarımı çok nazik bir şekilde tarıyor. Diğer kaş maskaraları gibi kaşı sert yapmadığından çok doğal bir görünüm sağlıyor.



Kalıcılığı çok çok iyi diyemem en fazla 3 - 4 saat sürüyor. Sanırım tek dezavantajı da bu.  Ayrıca kaşımı kesinlikle dökmedi. Bu açıdan benden tam puan aldı. Diğer kullandığım kaş maskaralarını unutturdu diyebilirim. Günlük olarak artık elim diğer maskaralara gitmiyor. 

Fiyat performans açısından bence çok çok başarılı. Eğer şeffaf kaş maskarası arayışındaysanız mutlaka bir deneyin derim.  NYC şeffaf kaş maskarasına Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz. 

Fiyat : 11 TL. 

Tekrar görüşmek üzere :)

1 yorum:

  1. Bu ürünü ilk sende okudum, wet n wild kullanıyordum memnun kalmadım essense kaş jeli zaten bulamıyorum, o yüzden buna bakıp karşılaştırmayı bloğumda yazarım;) sevgiler

    YanıtlaSil