30 Mart 2016 Çarşamba

RİMMEL LONDON BROW THİS WAY KAŞ MASKARASI & ESSENCE MAKE ME BROW KAŞ MASKARASI | KARŞILAŞTIRMASI

Herkese merhaba :) ❤
Kaş maskaraları artık hepimizin gözdesi oldu. Kaşlarımızı sabitlemeden dışarı çıkamaz olduk :) Çünkü kaşlar gerçekten yüzün ifadesini çok değiştiriyor. Açıkçası aşağı doğru düşen bir kaş çok da hoş görünmüyor bence :) Ben mesela , kaşlarımı doldurmasam bile mutlaka şeffaf bir maskara ile yukarı doğru tarıyorum.

Bugün Rimmel London Brow This Way Kaş Maskarası ve Essence Make Me Brow Kaş Maskarası karşılaştırmasını yapacağım.


İlk olarak Rimmel London Brow This Way kaş maskarasından bahsedeceğim. İlk aldığım zamanlarda blogumda paylaşmıştım zaten. Ve severek kullanıyordum. Hatta bu ikinci :) Fakat son zamanlarda malesef elim gitmiyor. En büyük sebebi ise fırçası :( Fırçası büyük geliyor ve tararken etrafa bulaşıyor. Bu durum beni gerçekten çok rahatsız ediyor. Fakat sabitlemesi güzel ❤ Yine de malesef fırçasından dolayı bir  daha alabileceğimi sanmıyorum.

Gelelim Essence Make Me Brow kaş maskarasına :) Kesinlikle günlük kullanım için harika bir kaş maskarası ! Sabitlemesini , fırçasını , kullanımdaki rahatlığını , kolay çıkmasını ve kaşlarımı dökmemesini çok çok sevdim. Zaten beni en çok çeken fırçası oldu. Minik ve uygulaması çok kolay ❤ İçerisindeki fiber kıllar sayesinde de kaşları güzel bir şekilde dolduruyor. Benim kaşlarımla çok iyi anlaştı. Bittikçe mutlaka alacağım bir kaş maskarası oldu.

Fırçalarına bakacak olursak ;


Fırçalardaki farkı görüyorsunuz. Essence oldukça küçük ve tam benim istediğim gibi. Siz de eğer daha küçük fırçalı kaş maskaralarını seviyorsanız mutlaka Essence Make Me Brow ' a şans vermelisiniz ❤

Essence kaş maskarasına Gratis , Rossmann ve Eveshop mağazalarından , Rimmel London kaş maskarasına ise Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz.


Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur. Okuyup zaman ayırdığınız için çok teşekkürler :)
Başka bir yazıda görüşmek üzere ❤

1 yorum: