10 Mart 2015 Salı

Loreal true match kapatıcı



Herkese merhaba :) bu aralar çok sevilen bir kapatıcı bu sanırım her yerde görüyorum deyip aldığım ve çok memnun kaldığım bir ürünle karşınızdayım  ben göz altlarımın birazda aydınlık olmasını istediğim için ten rengime göre bir ton açığını aldım . Göz altlarım çevresi çok problemli değil o yüzden ten rengime eş değer bi renk istemedim.



 Bendeki 2numaralı vanilla rengi :) kapatıcılığını çok sevdim ve çizgilere dolmaması harika:) Göz bazı ile beraber kullanılduğında açıkcası daha güzel duruyor. Bence daha iyisini görene kadar :) şahane bir ürün. İlgilenenlere duyurulur:) 


Tabi eğer göz altı problemleriniz varsa morluk vs. o zaman ten renginize uygun olan rengi almanızı öneririm çünkü açık renk kapatmanızı zorlaştıracaktır. Bu arada ürünü watsonsun indirimden çok uygun bir fiyata aldım :) Tekrar görüşmek üzere canlarımm 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder