16 Mart 2015 Pazartesi

Rimmel london provocalips 16 saat etkili ruj



Merhaba bebekler  bugün sizlere rimmel london provocalips rujundan bahsedeceğim. Çok şey vaadediyor ,peki bu vaatleri ne kadar gerçek 



 öncelikle bu ürüne bayıldımmm bendeki rengi 700 skinny dipping. Özellikle koyu göz makyajlarında bu tondaki nude rujlar makyajı tamamlıyor bana göre. İki taraflı bu rujda öncelikle renk veren tarafı sürüp 1dakika kadar bekliyoruz daha sonra diğer taraf ile rujun üzerinden geçiyoruz. Mat yapılı bu ruj vaadettiği her şeyi gerçekleştiriyor bana göre :) diğer renklerini de almayı düşünüyorum :)



 fakat bu rujun tek kötü tarafı:( dudağı inanılmaz derecede kurutuyor :( rujdan önce mutlaka çok iyi bir lipbalm kullanmanızı öneriyorum aksi takdirde korkunç bir şey olabilir:( onun dışında gerçekten çok kalıcı , hiçbir şekilde çıkmıyor:)





 @watsonsturkiye lerde bulabilirsiniz. Normalde 20 tl civarı ürünü ben kadınlar günü indiriminden daha ucuza satın aldım :) tekrar görüşmek üzere  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder