6 Nisan 2015 Pazartesi

Yıpranmış saçlar veya yanmış için neler yapılmalı?







Herkese merhaba arkadaşlar bugünkü yazımızda malum başlıktan da anlaşılacağı üzere yıpranmış ve yanmış saçlar için neler yapılmalı onu konuşacağız. Saçlarımız ne yazık ki boyadan, her türlü ısıtıcılardan, yanlış taramadan, saç açıcılardan, düzleştiricilerden , maşalardan, yanlış yıkamadan vb. yıpranıyor ve zarar görüyor. Saçınızı yağlandı diye hemen yıkamayın eğer imkan varsa bekleyin çünkü bilindiği gibi saçı en çok besleyen şey kendi yağıdır
ve yıkadığınız zaman soğuk suyla yıkamaya özen gösterin. Saçınızı yıkarken oldukça nazik davranın şampuanınızı yalnızca parmak uçlarınızla diplere masaj yapıp yine nazik bir şekilde uçlara yedirin. Çamaşır yıkıyormuşçasına saçınızı yıkamayın :) Yeterli zamanınız varsa kurutmayın çünkü saçı kurutmak da yıpratan etkenler arasında :( illa ki kurutacaksanız da soğuk bölümle kurutun. Çünkü her türlü ısı saça zarar verir. Mümkün olduğunca saçınıza düzleştirici ve maşa kullanmayın çünkü bu aletler hem saçı kırıyor hem de yıpratıyor :( ne yazık ki en iyisi bile saçı yıpratıp sertleştiriyor. Evet keşke saçımızı hiç boyamasak doğal haliyle bıraksak :( ama dayanamıyoruz ve boyuyoruz :( ben en son 1 yıl önce kuaförde çok kötü bir olay yaşadığımı söylemiştim dip boyası için gittim ve saçımın yarısını yaktı saçım ellerime geldi , yetmedi tutam tutam geldi tarak dahi vuramadım. Malesef saç bir kere yandı mı geri toplaması çok zaman alıyor. Hala düzelmiş değil :( peki ben bu süreçte neler yaptım? Şöyle ki o zamanlar da gittiğiniz her kuaför size bir ürün öneriyor ve o ürünü almazsanız saçınız kökten kesilecekmiş gibi hissediyorsunuz. Size tavsiyem önerilen her ürünü almamanız. Gerçekten işinize yarayacak saçlarınızın ömrünü uzatacak ürünleri tercih etmeniz. Ben o sıra bir çok ürün aldım ve en işime yarayanları şunlar oldu: önce schwarzkopf acil kurtarma şampuan ve kremini , sonra da yine schwarzkopf keratin setini kullandım bu sette şampuan,krem,serum,maske ve sprey vardı. Bu ürünler gerçekten işime yaradı ve saçlarımı hemen kestirmem gerekirken bu süreci uzattı ve kopmaları azalttı. Yavaş yavaş uzadıkca uçlarından aldırdım şimdi çok az kötü saçım kaldı. Onları da uzadıkca kestireceğim. Biraz pahalı ürünler olabilir ama inanın değer. Kullandığım ürünler ne yazık ki elimde olmadığı için netten bulduğum fotoğrafları ekledim.Tabiki sadece şampuanla ve diğer ürünlerle olmadı maskeyle de destekledim. İşte maske 
* 1 çay bardağı has zeytinyağı (market zeytinyağları olmaz)
*1 çay bardağı sirke ( çeşit farketmez)
*1 yumurta sarısı
*1 tatlı kaşığı bal
Hepsini karıştırıp saçınızın her yerine uygulayın ve en az 1 saat bekletin. Ne kadar çok beklettiniz o kadar iyi. Oranları saçınızın uzunluğuna göre değiştirebilirsiniz. Bu maske hem saçınızı onaracak hem de uzamasına yardımcı olacaktır. Umarım aydınlatıcı bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere  bu arada instagramdan bizleri takip etmeyi unutmayın  nesencemakeup



Posted via Blogaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder