22 Nisan 2015 Çarşamba

KAŞ ÜRÜNLERİ / RİMMEL LONDON KAŞ MASKARASI / MAYBELLİNE KAŞ KALEMİ / WET N WİLD KAŞ KİTİ / WET N WİLD ŞEFFAF KAŞ MASKARASI



Merhabaa :) bugün sizlere severek kullandığım kaş ürünlerimden bahsedeceğim :) 



İlk olarak Rimmel London kaş maskarasından bahsedelim. Bende ki rengi dark brown ve burda sadece maskarayı uyguladım. Gerçekten çok iyi bir ürün. Fırçadaki fazla ürünü mutlaka almanız gerekiyor. Kalem üzerine de uygulanabiliyor fakat tek başına da gayet başarılı. Kesinlikle çok memnun kaldığım ve tekrar alacağım bir ürün :) bilmeyenler için rimmel london ürünleri watsonslarda satılıyor.



İkinci olarak maybelline kaş kalemi :) oldukça yumuşak yapılı çok kolay sürülüyor. Ve malesef hemen bitmeye meyilli :( ama yapısına gerçekten bayıldım. Çoğu kaş kalemi gibi içerisinde kızıllıklar yok bu yüzden benden 1 artı puan daha aldı :) 2 farklı rengi daha mevcut ben en koyusunu aldım. Ayrıca çok doğal duruyor. Fırçası da çok başarılı. Fotoğrafta yalnızca bu ürün var.



Üçüncü olarak wet n wild kaş kiti :) bu ürüne ba yı lı yo rumm :) son derece harika bir ürün. İçerisinde wax da bulunuyor fakat ben fazla kullanmıyorum. Kaş kitinde minicik bir cımbız , minicik fırça ve bir de gizli bölmesinde aynası var. Bana göre muazzam bir ürün :) Ben en koyu rengi kullanıyorum. Fotoğrafta yalnızca bu ürün var. Ve şunu söylemeliyim ki kabı bana çok kötü geliyor her an kırılacakmış gibi , çok sağlam değimiş gibi :/ ama onun haricinde çok seviyorum :) 



Son olarak tabiki wet n wild kaş ve kirpik maskarası :)İlk  izlenimlerime göre başarılı ama detaylı yazısını yeterli kullanımdan sonra yazacağım . Bilmeyenler için wet n wild ürünleri gratislerde satılıyor.
Okuyup zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim umarım beğenmişsinizdir. Tekrar görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder