2 Şubat 2016 Salı

MAYBELLİNE BB KREM | DREAM PURE & DREAM FRESH

Selam :)
Bugün sizlere en sevdiğim iki BB kremden bahsedeceğim.
 Umarım hoşunuza gider. 
Keyifli okumalar :)

 

Öncelikle Dream Fresh 'den başlayalım. Açıkçası ilk kullandığım sıralar bu BB kremden nefret etmiştim. Ve kullanmamak üzere bir köşeye kaldırmıştım. Fakat bir gün yeniden denemek istedim ve tek kelimeyle BA-YIL-DIM ! Nasıl nefret edebildim diye kendime sormadım değil :) Cildi nasıl mükemmel gösteriyor anlatamam. İnanılmaz güzel bir aydınlık veriyor. Hele kuru ciltliler bu BB kreme bayılacaktır. Kesinlikle kapatıcılık beklemeyin. Kapatıcılığı neredeyse sıfır fakat sıfır kapatıcılıkla nasıl oluyorsa cildi mükemmel göstermeyi başarıyor. Ciltle bütünleşmesi harika ! Mutlaka ama mutlaka bu BB kreme bir şans verin :)



Dream Pure ' dan bahsedecek olursak kesinlikle yağlı cilt BB kremi. Dream Fresh' e göre kapatıcılığı daha yüksek ve cilt kusurlarını daha fazla kapatıyor. Ciltle mükemmel bütünleşiyor ve çok sağlıklı bir görünüm sağlıyor. Kuru ciltlilere asla tavsiye etmiyorum fakat dediğim gibi yağlı ciltliler çok sevecektir. 


İkisini de gerçekten çok seviyorum ve birini diğerinden ayırıp bu daha güzel diyemiyorum. İkisi de çok güzel :) Normalde karmadan yağlıya dönük bir cilde sahibim fakat dönem dönem çok kuru ciltli ya da yağlı ciltli olabiliyorum. Çok kuruduğunda Dream Fresh yağlı olduğu zamanlarda ise Dream Pure kullanıyorum. Ben bu BB kremleri seveceğinize eminim :) Mutlaka şans verin :) Bu arada en iyi sonuç parmakla ve buffing fırça ile oluyor.

Fiyatları : 16 TL

Başka bir yazıda tekrar görüşmek üzere :)

1 yorum:

  1. https://youtu.be/3J4ZFLOz9xc ilk simply_kenna da görmüştüm bu ürünü, şans verilmesi gereken bi ürün gibi en yakın zamanda alıp deneyeceğim :) :)

    YanıtlaSil