10 Şubat 2016 Çarşamba

SOSYOPİX İLE ANILARINIZA DOKUNUN


Selam !
Bugün çok mu çok tatlı bir yazı ile karşınızdayım. 
Umarım hoşunuza gider :)
Keyifli okumalar :)


Biliyorsunuz ki sosyal medya artık hayatımızın bir parçası haline geldi. Neredeyse her gün en sevdiğimiz fotoğraflarımızı sosyal medya hesaplarımızda paylaşıyoruz. Sosyopix sizin o güzel fotoğraflarınıza dokunmanızı sağlıyor ve anılarınızı canlandırıyor :) Ve üstelik çok uygun bir fiyata yapıyor bunu :)

Fotoğraflar gerçekten çok kaliteli ! Peki nasıl oluyor? Çok basit ! İnstagram veya Facebook hesabınızdan giriş yapıyorsunuz en sevdiğiniz fotoğrafları seçip dilediğiniz şekilde fotoğraflarınızı hazırlıyorsunuz. Üstelik çok uygun fiyata ve ücretsiz kargo imkanıyla ! 

Çok fazla ürün seçeneği mevcut ve hepsi de birbirinden güzel :) Dilerseniz buraya tıklayarak tüm ürünlere göz atabilirsiniz :)

Ben  #haticeveselinle2016yamerhaba etkinliğimizde tanıştım ve bayıldım. Sizin de beğeneceğinize eminim :) Tüm güzel fotoğraflarımı baskıya gönderdim bile :) Gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum :)

Siz de sıradan fotoğraf baskılarından ve dekorasyon fikirlerinden sıkıldıysanız Sosyopix'e mutlaka göz atın :) Evinizi en güzel fotoğraflarınızla süsleyin !

Tekrar görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder