16 Mayıs 2015 Cumartesi

LOREAL STUDİO SECRETS SMOOTHİNG RESURFACİNG PRİMER | MAKYAJ BAZI



Herkese merhaba :) Bugün çok merak edilen loreal studio secrets smoothing resurfacing makyaj bazından bahsedeceğim. Bazlar fondoten öncesi makyaja güzel bir zemin hazırlayıp makyajın kalıcı olmasına yardımcı olurlar.  
Baz öncesi yüzünüzü bir güzel temizleyip nemlendirmeniz gerekiyor. Ardından bazı uygulayabilirsiniz. Bu baz köpük formda ve en iyi sonucu almak için parmaklarınızla hafif tampon hareketlerle uygulamanız gerekiyor. 



Baz kadifemsi bir bitişe sahip ve fondoten öncesi gözle görülür bir etki yaratıyor. Cildi yumuşacık yapıyor. Cildim yağlı olmasına rağmen bir problemle karşılaşmadım. Makyaj kalıcığını kesinlikle artırıyor ve fondotenin ciltle daha iyi bütünleşmesini sağlıyor. 


Fiyatı indirimsiz 40 lira ya da 40 liraya yakın :) Siz bu baz hakkında ne düşünüyorsunuz ? İyi ya da kötü yorumlarınızı aşağıya yazarsanız çok mutlu olurum :) Okuduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim. Başka bir yazıda tekrar görüşmek üzere :)

4 yorum:

  1. Bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım bende sayfama beklerim seplali.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) ben de alıyorum hemmen :)

      Sil
  2. Merhaba tatlım burdada beraberiz ;) Takipteyim seni güzellik :) Banada beklerim.
    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil