12 Mayıs 2015 Salı

WET N WİLD COVERALL CONCEALER PALET


Herkese merhaba :) Bugün anneler günü indiriminden arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldığım ve oldukça memnun kaldığım wet n wild coverall concealer paletten bahsedeceğim :) Öncelikle ambalajı çok güzel ve kapağında renklerin anlamları yazıyor :) Biraz sağlam değilmiş hemen kırılacakmış hissi verdi bana ama bakalım :) Palet 4 farklı renkte kapatıcı içeriyor. Şimdi gelin tek tek renkleri konuşalım. 



1. Brightens: Pembe ve somon karışımı bir renkte olan bu kapatıcı parlaklık sağlıyor. Zaten brightens " canlandırmak, parlaklaştırmak " anlamına geliyor. Bu ürünü yüzünüzde yüksek kapatıcılık gerektiren yerlerde uygulamanız gerekiyor. Yüzümüzdeki lekelere ve izlere uygulayabiliriz. 

2. Neutralizes: Yeşil renkteki bu kapatıcının anlamı nötrlemek. Yani yüzümüzdeki kızarıklıklara sivilcelere uygulamamız gerekiyor. Böylelikle yüzümüzde renk eşitliği sağlanmış olacaktır. Tabiki fondoten ya da bb, cc vs. den önce kullanmak gerekiyor. Aksi takdirde çok değişik bir görüntü ortaya çıkabilir :) 

3. Covers: Turuncu renkteki bu kapatıcı da yine yüksek kapatıcılık gerektiren yerlere uygulanıyor. Özellikle göz altı morlukları olanlar coversı çok sevecektir.

4. Highlights: Bu artık hepimizin bildiği gibi yüzümüzde aydınlatmak istediğimiz yerlere uygulayacağımız bir ürün. Ben yapısını çok beğendim, tabi biraz dikkatli kullanıp çok fazla sürmememiz gerekiyor. Yoksa gerçekten disko topu durumu yaşanabilir :)




Açıkcası ben bu paleti çok beğendim. Yapısı emilimi çok güzel genel olarak herkesin beğeneceğini düşünüyorum. Özellikle sorunlu ciltler çok beğenecektir. Ben bu paletten istediğim sonucu aldım:) İndirimle 10 liraya geldi. Fiyatının çok çok üstünde bir ürün kesinlikle öneriyorum :) 


Okuduğunuz ve zaman ayırdığınız için hepinize çok teşekkür ederim umarım beğenmişsinizdir. Aşağıya bu paletle ilgili yorumlarınızı yazarsanız çok sevinirim. Başka bir yazıda görüşmek üzere :)

1 yorum:

  1. merhaba cnm bende severeK Kullanıyorum:) bloğunu taKibe aldım bende beKlerim esen Kal :)

    YanıtlaSil