23 Ekim 2015 Cuma

ESSENCE LASH AND BROW VS WET N WİLD MEGACLEAR BROW & LASH MASCARA | KAŞ JELİ

Merhaba ! :) 
Bugün bu iki maskaranın karşılaştırmasını yapacağım. Umarım hoşunuza gider :)
 Keyifli okumalar ❤






Wet n wild lash & brow jel maskara ile başlayalım. Öncelikle bu ürün şeffaf renkte olup  kaş ve kirpik maskarası olarak kullanılabiliyor. Kirpik kullanımında neredeyse hiç etkili değil ve bence kullanımı da biraz gereksiz o yüzden  hiç sürmemek daha mantıklı :)

Maskaramın rengi çok kirli ve kötü görünüyor sebebi kaş farı üzerine uygulamış olmam. Şeffaf maskaraların dezavantajı da bu sanırım :( Bu ürünü kullandığım ilk zamanlarda sevmiştim fakat kullanmaya devam ettikçe kaşımı dökmeye başladığını çok fazla sabitleyemediğini ve yapısının değişmeye başladığını gördüm. Sürdükten 1 saat belki de daha az bir zamandan sonra yok oluyor diyebilirim. Fırçası çok uzun o yüzden çok dikkatli kullanmak gerekiyor çünkü teninizle de temas edebiliyor. Wet n Wild kaş maskarasını malesef tavsiye edemiyorum. Yine de şans vermek isterseniz uygun bir fiyata gratislerde bulabilirsiniz.





Essence lash and brow jel maskaraya gelecek olursak aynı şekilde şeffaf renkte ve kaş - kirpik maskarası olarak kullanılabiliyor. Fakat kesinlikle wet n wild den daha başarılı bir ürün. Kaşı sabitlemesi , uzun süre dayanıklı olması buna rağmen kaşımı sertleştirmemesi ve dökmemesi ile benden tam puan aldı. Ve wet n wild den daha iyi ve hafif kokusuyla da :) Fırçası çok kısa değil fakat yine de wet n wild e göre biraz daha kısa. Keşke daha kısa olsa :( Kalıcılığı kesinlikle çok iyi 6-7 saat kadar dayanıklı oluyor. Kirli görüntü hoşuma gitmediği için bunu kesinlikle far üzerine uygulamayacağım. Bu ürün gerçekten şans vermeye değer diye düşünüyorum :) Essence ürünlerine gratislerden ve kozmeladan ulaşabilirsiniz. 




                                                          Tekrar görüşmek üzere ! ❤

6 yorum:

  1. Selam İnstagram'dan seni takip ediyorum ve yazını beğeni ile okudum. Ben yıllardır Essence' i kullanıyorum ve o kadar memnunum ki Wet'n Wild'i denemeye hiç gerek duymadım. İyiki denememişim diyorum şimdi. Essence'i beğenmeyenler de var ama herkesin ihtiyacı farklı. Bana da beklerim, sevgilerimle...
    www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. bu ürünlerin asıl amacı kaşların boyasınıda sabitlemek o yüzden farı surmeden once kullanmanız bıraz sacma geldi bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farı sürmeden önce kullanacağım demedim ki ? Far kullanmadan direk kaşlarımı sabitlemek için kullanacağım demek istedim. Saçma bir şey yok yani :) sevgiler

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Saç Boyası Fiyatları  Çok güzel bir yazı son zamanlarda en çok
    gündemde olan kozmetik ürünleri ve kuaförler için en uygun malzemeler bu site üzerinde uygun fiyatlarla mevcuttur...

    YanıtlaSil