22 Ekim 2015 Perşembe

MAC | PRO LONGWEAR NOURİSHİNG FONDOTEN


Herkese yeniden merhaba ! :)  Uzun süredir internet problemlerinden dolayı blogu boşlamış durumdaydım. Fakat internet problemi sonunda çözüldü ve artık bir sürü yazı yazabileceğim :) Şimdiden keyifli okumalar ❤





Bugün sizlere mac pro longwear nourishing fondotenden bahsedeceğim. Öncelikle şunu söylemek istiyorum bu fondotene ba-yıl-dım ! Likit formda fakat biraz daha yoğun bir yapıya sahip. Bu yoğunluğu sevmeyenler başka fondotenlerle karıştırarak inceltebilir. Fakat bu yoğunluk beni rahatsız etmediğinden buna ihtiyaç duymuyorum. En iyi sonucu parmağımla uyguladığımda aldım. Parmakla uygulandığında cildinizle tam anlamıyla bütünleşiyor ve ortanın üzerinde kapatıcılık elde ediyorsunuz fakat fırça ile uygulandığında bu kapatıcılığı biraz daha artıyor. Elimdeki ruj swatchlarının hafif izleri varken kapatıcılığına bir bakalım ⬇





Fondoteni uyguladıktan sonra cildinizde çok güzel kadifemsi bi doku bırakıyor. Kuru ciltlerin de karma - yağlı ciltlerin de çok seveceği bir fondoten fakat yağlı ciltlerin ara ara transparan bir pudra ile üzerinden geçmesi gerekebilir. Ama inanılmaz derece de bir parlama yapmıyor. Ayrıca waterproof olması da fondotenin güzelliğine güzellik katıyor :)



 Bendeki rengi NC30 sarı alt tonlu beyaz tenliler için uygun bir renk. Şunu söyleyebilirim ki Mac pro longwear nourishing waterproof fondoten,  kalıcılığı , yapısı, suya dayanıklı olması , gün sonuna kadar bazsız bile kusma yapmaması ve yapay durmaması gibi özellikleri ile benim bugüne kadar kullandığım en güzel fondoten oldu ! Gözüm kapalı tavsiye edebilirim :) Fiyatı: 103 tl.

Okuyup zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Umarım sizin için aydınlatıcı bir yazı olmuştur ❤ Başka yazılarda görüşmek üzere :)

2 yorum:

  1. emeğine sağlık tatlım çok güzel bir yazı olmuş :*

    YanıtlaSil