28 Ekim 2015 Çarşamba

M.Asam Brilliant Teint Transparent Make-up | Makyaj Bazı



Merhabalar ! ❤ 

Merak edenler için M. Asam Brilliant Teint Transparent Make-up ışıltılı fondoten bazından bahsetmek istiyorum . Umarım hoşunuza gider. Keyifli okumalar :)





Beni instagramdan takip edenler bu bazı ne kadar çok sevdiğimi bilirler :)

 Ambalajı bile çok çekici değil mi ❤ 

Gerçekten çok severek kullanıyorum. Tek başına da fondotenle de harika sonuç veriyor ! Fondoten sürmek istemediğim zamanlarda cildim ışıltısını , parlaklığını yitirmiş ve yorgun görünüyorsa hemen imdadıma koşuyor ! İçerisinde ışıltılar bulunduran bu baz aynı zamanda ten renginde olup ciltle mükemmel uyum sağlıyor.Köpük formdaki bu baz parmakla uygulandığı zaman daha homojen yayılıyor. Cildi yumuşacık yapıyor ki bu benim en sevdiğim şeydir ve aynı zamanda fondotene  de mükemmel bir zemin hazırlıyor. Yağlı ciltlilerin mat bitişli bir fondotenle beraber kullanmasını öneririm çünkü günün ilerleyen saatlerinde muhakkak parlama yapacaktır. 





İçeriğini merak edenler için ⬇ 





Bence bu baz denenmeyi kesinlikle hakediyor :) M. Asam brilliant teint transparent make-up ı watsons mağazalarından temin edebilirsiniz.


Değerli zamanınızı ayırdınız ❤ Çok teşekkürler. Tekrar görüşmek üzere :)


Posted via Blogaway


2 yorum: