4 Kasım 2015 Çarşamba

FAVORİLER | EKİM 2015

Herkese selam ! ❤
 İlk favoriler yazımla karşınızdayım umarım her ay düzenli olarak yazmaya devam ederim. 
Keyifli okumalar :) 


Splat extreme white diş macunu ;

Öncelikle verdiği temizlik hissine bayıldım düzenli kullanımda da 2 tona kadar beyazlamayı vadediyor. Ben malesef öyle kolay kolay diş macunu beğenemiyorum ama bunu çok sevdim tekrar alacağım bir diş macunu oldu :) 


La Roche Posay Effaclar yüz yıkama jeli ;

Yağlı ve akneye meyilli ciltler için olan bu yüz yıkama jelini çok sevdim. Düzenli kullandım ve dönemsel sivilcelerime iyi geldi. Fakat sadece sivilce problemi yaşadığım zamanlarda kullanacağım çünkü sürekli kullanırsam cildimi kurutacaktır. 


Essence Pure Skin Pore Refining Serum ;

Alalı çok uzun zaman olmuştu ama düzenli kullanmaya yeni başladım :) Ve çok sevdim tonik sonrası tampon hareketlerle özellikle gözeneklerimin yoğun olduğu yerlere uyguladım ve çok sevdim gerçekten gözenek temiz kalmasına yardımcı oluyor parlak görünümü yok ediyor. Bittiğinde mutlaka alacağım :) 


Madame Coco Gardenia el kremi ;

Bu krem tam çantaya atmalık tabi ki mükemmel ötesi değil ama kötü de değil kesinlikle. Özellikle kokusuna bayılıyorum. Zaten bu ikinci kutum :) Çok seviyorum. 


Pastel Nude Blush oje ;

Pastel nude oje serisine tek kelimeyle bayılıyorum. Hemen kuruması , kalıcılığı harika. Blush rengini kesinlikle tavsiye ediyorum çok çok güzel bir renk :) 


Golden Rose Velvet Matte 16 ruj ;

Golden Rose velvet matte serisini sevmeyen yoktur sanırım. Tüm renkleri çok güzel gerçekten yapıları da öyle. 16 numara kahve tonlarında harika bir renk :) Siz de benim gibi kahve tonları seviyorsanız mutlaka tavsiye ederim. Ayrıca golden rose velvet matte rujlarımla alakalı yazı yazacağım mutlaka :) 


The Balm Hot Mama allık ; 

Şeftali tonlarında ışıltılı çok güzel bir allık ve dikkatli uygulandığında oldukça doğal duruyor. Detaylı yazısını yazacağım mutlaka :)


Zigavus 12 bitki özlü  saç bakım kremi ; 

İçerisinde 12 bitki ve keratin bulunan bu saç kremini severek kullandım saçlarıma gerçekten iyi geldi. Detaylı yazısı yakında :)


Marionnaud far fırçası ;

Watsonslarda bulabileceğiniz bu kalem fırça özellikle alt kirpiklere uygulanan farı dağıtmak da çok başarılı :) 


Mac Paramount ruj ; 

Nasıl seviyorum belli değil :) Detaylı yazısını yazmıştım buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. 


Mac pro longwear nourishing waterproof fondoten ; 

Bu fondotenin de detaylı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz :) 


Okuyup zaman ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Tekrar görüşmek üzere ❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder