11 Kasım 2015 Çarşamba

Maybelline Volum' Express The Falsies Push Up Drama Maskara

Herkese selam ! ❤
 Bugün size ülkemize yeni gelen benim de merakla beklediğim Maybelline The Falsies Push Up Drama maskaradan bahsedeceğim.
 Keyifli okumalar :) 



Maybelline maskaralarını genel anlamda başarılı buluyor ve çok severek kullanıyorum. Öncelikle şunu söylemeliyim ki ambalaj tasarımı harika olmuş ! Kesinlikle "beni al" diye bağırıyor :)  Bu maskara benim diğer sevdiğim maskaralar gibi silikon fırçaya sahip ve fırça yapısı diğer maskaralara göre biraz farklı fakat çok iyi iş görüyor diyebilirim.  Kirpikleri gayet güzel kaldırıyor , uzatıyor, dolgunluk ve hacim veriyor. Tek sevmediğim yönü kirpikleri birbirine yapıştırması oldu. Fakat bu biraz dikkatli kullanılarak önlenebilir diye düşünüyorum. Temizlemesi inanılmaz kolay , kirpiklerden hemen çıkıyor.


Şimdi kirpiklerimde nasıl durduğuna bakalım mı :) Tabi şiş göz kapağımı görmezden gelerek :(




Maybelline The Falsies Push Up Drama Maskara en sevdiğim maskaralar arasına girdi bile :)

Tekrar görüşmek üzere ❤

4 yorum: