3 Kasım 2015 Salı

LİSTERİNE ADVANCED WHİTE AĞIZ BAKIM SUYU



Selam ! ❤
Bugün sizlere Listerinenin bu ağız bakım suyundan bahsedeceğim.
 Umarım hoşunuza gider keyifli okumalar ❤ 


Listerine Advanced White Ağız Bakım Suyu  ;

* Ağız hijyeni sağlamayı ve diş yüzeyini temizlemeyi

* Dişlerde oluşacak yeni lekeleri engellemeyi

* 2 haftada daha beyaz dişlere sahip olmayı vadediyor.

Bu ürünü büyük hevesle aldım fakat benim için büyük hayal kırıklığı oldu. Ağzımı inanılmaz yaktı yine de devam ettim kullanmaya ama yakmaya devam ettim hatta en son kullandığımda dilimi uyuşturdu ve yara yaptı :( Sonra kullanmayı bıraktım. Ve dişlerimi de beyazlatmadı. Daha önce listerinenin  2 - 3 çeşidini kullandım ve memnun kalmıştım ve onlar da alkol içeriyordu ama hiç böyle bir problem yaşamamıştım. Sanırım yine onlarla devam edeceğim. Bu ürünü malesef tavsiye edemiyorum.  Aranızda buna benzer problem yaşayan var mı merak ediyorum varsa lütfen aşağıya yorum bırakın. 


içeriğini merak edenler için


Okuyup zaman ayırdınız çok teşekkürler ❤ Tekrar görüşmek üzere :)


1 yorum:

  1. merhaba bende 2 haftadır kullanıyorum benım tum dudaklarımı kuruttu ve agız çevreme kadar yara yaptı cok yoğun aromalı sımdı daha az aromalı olanını aldım umarım memnun kalırım

    YanıtlaSil